Wednesday, May 4, 2011

Shopping Tudung


Tahu tak GM Plaza tu dekat mana? Untuk peniaga dan pemborong, diorang tahu lah kot sebab itulah tempat diorang perabis duit memborong. Bila beli dalam kuantiti yang banyak, bolehlah dapat harga borong yang jauh beza dengan harga sebenar. 

Tak nak ketinggalan, last week aku ke sana dengan famili semua. Motif utama? Shopping tudung, brooch, accessories dan garam bukit. Semuanya bukan untuk pakai sendiri. Gila ke borong tudung banyak2 nak pakai sensorang. Ni untuk berniaga lah...


GM Plaza, Klang

Gayat sekejap

Tauke pening. Dah murah pun nak mintak diskaun lagi ke. Grrr

Papa borong brooch. Mama dah aim mana yang nak cilok

Bermeeting jap sebelum meneruskan perjuangan shopping

Baby pun ikut. Tidur je keje dia...

Tengok, kami sanggup ke sana untuk dapatkan harga murah so boleh lah jual pun dengan harga murah. So kengkawan, tolong lah support ye. Tengah kumpul duit nak kawin ni... Macamana nak tolong? Jom serbu sini! (klik gambar bawah)




Blogshop ni kepunyaan adik aku, Izrul Affan. Yup tauke nya lelaki tapi sori dah berpunya... Blog ni diuruskan GF nya. So support lah kami ye sebab kami tengah kumpul duit nak kawin sama-sama tahun depan ni.

Tapi buat masa sekarang belum ada accessories di sini. Accessories dan brooch semua dijual offline je oleh mak aku. Kalau beli kat mak aku, leh masuk buku lima tiga lima. Hehe tengok, mak aku pun support anak-anak nak kumpul duit kawin. Tq mak!

Ada request dari JB ke? Boleh masuk buku tiga lima jugak. Kalau tak, aku malas nak angkut. Nanti bawak banyak, tak jalan, pastu dah out-of-date pulak. Tu yang malas. Susah-susah, gi je lah beli online kat sini.

Apa lagi? Gi lah serbu sana. Bye!










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...