Monday, June 10, 2013

Bercuti dan Interview

Alhamdulillah cuti approved! Tapi senang sangat Bos bagi cuti. Aku takut dia tersalah dengar je...

Selalunya dia tanya, “ berapa hari dan ada hal apa nak cuti? ” Penat aku memikir jawapan sejak pagi. Lebih kick bila dia akan tanya, “ apa progress sekarang? “ Tak ditanya juga.

Tapi permission yang aku dapat lebih dahsyat. Dia approve tanpa pandang muka! Huh psiko! Aku lagi rela ditanya progress kot... Ter-psiko aku sampai sekarang. Hopefully bangun tidur esok semuanya macam biasa...

Esok malam hubby datang, kebetulan Rabu dia interview di LipidChem, Kota Masai. Memang aku suka hubby dok sini, tapi jauh sangat Masai tu + bad traffic! Doakan yang terbaik lah...


Now, packing2 time!




Macam ada yang tertinggal. Jurnalkah? Hehe mesti bawa dan baca walaupun hanya abstract! Esok kita cari jurnal baru ye...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...