Friday, May 22, 2015

Anggun Bergaya dengan Mini Kurung Moden


Hai. Pejam celik dah masuk bulan Shaaban. Kurang 30 hari je lagi kita nak menyambut Ramadhan, lepas tu Syawal lah pula. Macam baru je raya tahun sudah kan? Macam baru je melaram baju-baju tahun lepas kan?

Ok apa kata kita tengok balik baju raya tahun lepas. Mesti ada koleksi kurung pesak, kurung moden, kebaya, peplum, jubah. Maklumlah, sekarang ni terdapat banyak variasi pilihan baju kurung moden terkini di pasaran. Tapi rasa-rasanya ada tak Mini Kurung Moden?




Haa.. Baju Mini Kurung Moden ini adalah jenis baju kurung moden yang paling popular sekarang! Mini kurung dengan ini adalah rekaan moden juga lebih versatile sebab selain untuk digayakan pada hari raya, ia juga boleh digayakan ke majlis-majlis istimewa juga tau.

Maklumlah kita ni duduk di Malaysia, baju kurung tu sudah cukup sebati dengan budaya masyarakat di Malaysia. Tidak kiralah apa bangsa, semuanya sesuai untuk menggayakan Mini Kurung Moden ini. Sifatnya yang cukup versatile memberi kelebihan untuk mereka yang memakainya untuk digayakan walau ke mana sahaja seperti majis formal, majlis makan malam, majlis perkahwinan malah ke tempat kerja juga!




Apakah yang membuatkannya begitu popular dalam kalangan rakyat Malaysia? Ianya sangat selesa untuk digayakan dalam apa jua keadaan dan ke mana jua anda mahu pergi lagi-lagi jika anda pakai baju kurung cotton yang diperbuat daripada kapas. Selain mencerminkan budaya Melayu yang penuh adab sopan, memakai baju ini akan membuatkan anda kelihatan lebih ayu dan manis.





Nak gaya glamour pula? Padankan baju mini kurung pilihan anda bersama sepasang kasut tumit tinggi, beg tangan ala-ala mewah dan tudung terkini bersama warna yang bersesuaian, nah dari gadis manis tadi, terus membuatkan anda kelihatan lebih menyerlah!





Dah, apa tunggu lagi? Jom dapatkan Mini Kurung Online di mana-mana butik termasuklah butik pakaian Muslimah online.









.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...