Monday, August 8, 2011

Aktiviti Ramadhan Anwar Hadi & Aiman Azlan




Alhamdulillah dah hari ke lapan puasa. Kejap je masa berlalu. Tak terkejar aku dibuatnya! Sebab tu lah dah seminggu ni aku baru nak cerita pasal puasa kan? Tak pe, better late than never.

So macamana puasa korang? Ada TERtinggal atau TERmakan tak? Second day haritu, aku tak sihat, so ponteng sehari. Nak buat macam mana. Sakit...

Ganti puasa tu semestinya. Tapi ganjaran berpuasa tu tak sama seperti puasa dalam bulan Ramadhan. Ade lah sedikit sebanyak dengar dari tazkirah masa terawih tu. Walaupun puasa seribu bulan, ganjarannya tak sebanyak ganjaran seperti puasa di bulan Ramadhan.


Haish ruginya pada sapa yang memang sengaja ponteng puasa tu kan...


Ganjaran lain? Jom layan video tentang aktiviti sepanjang Ramadhan dan ganjarannya.  







Video yang santai tapi bermesej kan? Good job Anwar Hadi n Aiman Azlan! 

Aku? Tak terfikir pun untuk buat vlog. Not konfiden enaf. Plus... engat senang ke??? Nah tengok bloopers video atas tadi. Susah sungguh nak bikin video berdurasi 2:32 tuh.







Ok, selamat beramal dan selamat berbuka semua! Menu aku hari ini, ayam penyet peha, extra sambal belacan dan limau!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...