Tuesday, November 22, 2011

Congrats Pengantin


Assalamualaikum

Soooo buzy since my last post. Bukan busy labwork, tapi busy attend wedding kengkawan. Maklumlah school holiday, sampaikan adik sendiri bertunang pun tak dapat pergi.

Betullah kata my bos, inilah cabaran study di Malaysia. Asik cuti sana, hal sini, event sinun. Tak datang tak manis pulak, dah lah aku belum kawin lagi. Nanti majlis aku tak de sapa nak datang jugak kan...

Nah aritu tarikh cantik 11.11.11, ada 2 kenduri kawin cousin and counsins-to-be. Bestkan kawin tarikh cantik2 ni. Haish korang ni, bukan nak percaya tarikh tu bawak tuah ke apa, tapi senang lah nak ingat nanti kan... 

My cousin ni, tunang 01.11.11 dan nikah 11.11.11. Lagi cantik sebab hantarannya RM11,111.11 dan mas khawinnya RM111.11. Walaupun groom ni baru patah kaki belum 100% recover, tapi masih nak teruskan resepsi tarikh cantik. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.

Congrats to my cousin, Nazliah. Credit pic to photographer.

The next day ke kenduri khawin sepupu Mr.F. Orang Melaka, sanding salin baju 4-5 pasang itu wajib. Joget lambang itu pun harus. Main-main siram air lepas kenduri juga kemestian! 

Nah aku syer 1 je gambar diorang. Tema pink purple sama macam aku tunang dulu.

Ehem! Pengapit lelaki tu!

Habis 1 hujung minggu. Then, last week pun tarikh cantik, 20.11.2011. Ada 2 jemputan plus adik aku bertunang. Tapi.... adik aku dok pilih jodoh jauh sangat lah kat Sekinchan. Sori ye tak datang. Nanti buat entri khas korang.

Hanya sempat pergi sedara dan senior MGHS khawin. Double congratulations!



Purple and gold theme


Ok ni letak gambar lebih sikit sebab kenduri kawin belah lelaki tapi meriah  nye... Makanan lagilah heaven. Siap nasi jagung atas daun pisang, mee goreng, tauhu bakar.





Banyak nya makanan dah macam pasar malam. No wonder sebab kaum kerabat dia semua ni peniaga. Tapi kan... dia nak sponsor tahu bakar masa aku kawin nanti. Hiks! 

Lastly, rumah senior di MGHS dulu. Dia juga adalah B2B blogger dan boleh ke belognya di sini.




Another 2 receptions dis coming weekend! Phew kopak duit aku cuti sekolah ni asik ulang alik JB-Segamat-Melaka, plus hadiah lagi. Eh eh saya ikhlas... Saje cakap je. Nggeeee....




Thanx for reading 







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...