Saturday, February 25, 2012

Dulang Hantaran Berpayung


Tak tahu lah nak cakap macam mana. Dalam pelbagai masalah datang dalam menguruskan hal-hal perkahwinan, Allah temukan aku dengan hambaNya yang baik hati. Sedikit sebanyak buat hati yang sedih ni bertukar ceria dan bersyukur.

Ok, ceritanya tentang dulang hantaran. Untuk dari lelaki, kami dah beli bekasnya. Murah je, dan berbaloi sebab nak disewakan nanti. Tunggu masa je nak publish iklan sewa tu. Dari perempuan pula, tengah mencari-cari. Aku berkenan yang berpayung macam ini. Nak beli mahal, so konon nak sewalah...

Dulang berpayung. Tunjuk sikit je...

Credit pic to itawazi.blogspot.com. Siap ada nama kedai dan num fon lagi, punya lah copy paste pemalas nak crop kan. Okay iklan sekejap. Di Hijabiza, selain menjual hijab, boleh juga sewa dulang hantaran begini. Hanya contact nombor di atas dan harga boleh dirunding.

Tapi untuk aku, free aje. Cuma kena deco sendiri. Of course lah boleh kak... Saya kan kreatif... (Tipu!)

Boleh baca tak? Maaf tulisan kabur.

Phew! setel bab hantaran! Terima kasih akak!

So sesiapa yang nak cuba nasib tray free jugak, try lah contact dia. Hihi. Fb nya Hijabiza Segamat. Selain hantaran, square hijabnya cantik2 sampai aku yang dah lama tak bertudung begitu (macam sebelum ni tak bertudung pulak kan, i mean aku yang selalu ber'shawl') pun rasa teruja.






 Thanx for reading 







4 comments:

  1. alaa nape hitamkan tarikh ko nikah tu? gtau jelah

    ReplyDelete
  2. @ika
    InsyaAllah. ko cepat2 sihat ye. Tapi tak dapat kat Segamat, dtg kat Melaka pun tak pe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...