Wednesday, March 14, 2012

Izyan's Solemnisation and Reseption



Bersambung dari perjalananku meeting dari JB ke Melaka ke Uniten dan ke Melaka semula, Ahad pagi-pagi kami dah bertolak balik dari Melaka ke JB semata-mata nak hadiri pernikahan labmate, Izyan (yang aku presentkan slide dia tu). Agak sedih di situ sebab walaupun dah cuba pecut kereta 140km/hr (tu je aku mampu), masih tak sempat nak sampai JB sebelum pukul 9pagi. 

Walaupun dah terlambat, aku sedapkan hati sendiri, kot2 pak imam tu terlambat bangun ke, nikahkan orang kat tempat lain dulu ke, supaya aku sempat sampai tengok Yan nikah. Tapi, tak de rezeki aku. Tak pe, yang penting mereka selamat dinikahkan.

What I can say is, pak imam, ketua kampong yang duduk di bandar semua punctual. Kalau dah kata nak nikah pukul 9pagi, pukul 8.50 diorang dah terpacak depan rumah pengantin. Tapi kalau kat kampung... MasyaAllah! Janji pukul 9 malam, 10.30 malam baru nampak batang hidung pak imam tu! Betul tak my beloved cousin, Hafizah Saadan?

Kami sampai dalam pukul 10.30pagi, nasib baik majlis masih meriah. Dapatlah aku masuk 1,2 gambar dalam kamera OP Izyan sebelum aku balik bilik qada’ tidur aku. 



Saat paling best untuk pernikahan di Johor, lafaz Sakinah 
Syahdunya. Nasib aku tak ada, kalau tak, join menangis 
Lepas part sedih. Happy moment 
Di pelamin nikah. Pelamin pagola yang cantik! 
Whos next??? 

Lepas qada' tidur, bangun je terus perut menyanyi minta diisi. Teruk betul. Terus siap2 ke majlis Yan di dewan Alumni, UTM. Motif? Makan! Lauk pauk dari Pak Lah's catering sangat best! 


Orang kurus, pakai apa pun cantik kan 
They r so sweet together. Individually tak ye ;P
Labmates - Lab Atas Bukit 

Tahniah Yankumi dan Hadi. Kami doakan semoga korang berdua sentiasa bahagia, kekal ke anak cucu dan seterusnya ke syurga. Amin...





Thanx for reading 







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...