Wednesday, August 15, 2012

The film of RAIKAN CHENTA is coming soon! (Video)



Finally... the teaser is released! Padahal videographer pun saya tak sempat nak review lagi. Tapi sementara rajin nak mengupdate ni, saya reveal je lah apa yang ada dulu ye. 

Note: Tekan PLAY then PAUSE. Tunggu video habis buffering dulu baru PLAY semula. Ni untuk tgk video dengan smooth. Enjoice!




Ni baru iklan je. Nak tengok the making of this film? Here it is...






My cousin aka bff dengan hubbynya yang teman sepanjang outdoor. Tukang pegang props padahal saya tak sempat nak guna pun props tu. Lokasi di gate keretapi Jalan Muar.

Ada my lil sister dengan kawan dia juga tapi dia tu cameraphobic. Susah betul nak bergambar! Nanti kau, kalau jumpa gambar kau dalam kamera OP, akan along upload muka kau yang comot tu!



Hubby dukung saya yang 46kg ni tak sampai seminit, tapi macam nak terkena buasir je gayanya!

Eceli we are lucky sebab keretapi nak lalu. Memula Abg Man (videographer) ni tak bawa keluar pun kamera dia dari kereta sebab tak nampak shoot yg menarik. Hanya Yusuf (photographer) je dok snap2 gambar kitorang.

Suddenly dengar ting ting keretapi nak lalu. Terus kami keluar dari landasan sambil berkata dalam hati 'spoil. kacau je keretapi ni.

Tapi lain pula untuk Abg Man. Dia cecepat lari amik kamera dari kereta dan suruh hubby dukung saya. Dia kata ni shoot menarik untuk rakam esp bila kain dan veil saya diterbangkan oleh keretapi.

Oh tak terfikir pun! Dan terhasillah short film tersebut. Beberapa scene lain tu tak payahlah nak cerita semua eh. 




Thanx for reading







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...