Friday, April 5, 2013

Menu-menu


Aku pandai masak? Tergelak mak aku dengar! Tersembuq ayaq liuq abah aku! Hubby pun dah tahu aku tak pandai masak, so apa yang aku hidang tu dia telan aje. Asalkan air tangan isteri... cewah.

Tapi nak puji juga, hubby selalu tolong aku masak, tugas dia potong memotong. Dia juga yang selalu sediakan stok cili dan bawang blend. Nak harap aku, berair sungai mata ni..! Tapi bab basuh pinggan, tak yah ler bagi kat dia... ‘rajin’ sangat.

Dah itu je nak cerita. Selebihnya nak update gambar makanan. Macam tak percaya aku masak semua benda-benda ni. Laksa johor tu yang tak tahan..!


Macaroni goreng


Beefsteak


Laksa Johor

Asam pedas ikan parang + ulam

Nasi ayam kukus

Ayam percik

Sup ayam

Roti gulung breadcrump (ni gambar inti minced beef blackpepper)

Pizza Roti Gardenia


Thanx for reading

1 comment:

  1. Wah..
    Walaupun "tak reti" katanya..
    Nampak sedap2 kot...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...