Wednesday, July 25, 2012

Hardcover Album Promotion: RM78 for 40 pages!

Berhenti update tentang kahwin dulu, ni saya nak gebang2 tentang satu promotion. Tapi de relate dengan kawin2 jugak lah...

Its about wedding album. Untuk B2B yang nak berjimat dalam hal kawin, tapi teringin jugak nak ada album yang giler keras tu (hardcover). Zaman sekarang ni tak de dah pakej fotografi yang around 1k. Sume pakat lebih dari tu, dan 2k pun ada. Apa yang korang dapat? Mungkin hanya 1 customized album (hardcover), storybook dan DVD copy.

So apa kata korang amik service diorang untuk ambil gambar sahaja. Untuk professional photographer pun around RM500 untuk upah ambil gambar (unlimited photos dan DVD copy). Kalau nak jimat lagi, suruh je kawan2 yang ada DSLR tu snap gambar korang. Tapi bersedialah kalau hasilnya tak seperti seorang pro. Lepastu agak2 ada duit, barulah pergi albumkan gambar tersebut.

Ni saya nak bagi website untuk tempah album tersebut. Di Pixajoy, its only RM155! So total up RM500 + RM155, jadi its less than 1k untuk album kahwin kamu. But now... Pixajoy ada promotion Ramadan lagi! Discount 50%, so that kamu hanya bayar RM78 instead of RM155 untuk 20-40 pages of hardcover album! Plus, free postage!

Contoh photobook untuk dipilih

Menarik kan? Disebabkan saya ada 2 lagi resepsi yang menanti, maka saya nak tempah 2 set esok (tunggu elaun masuk). So korang tunggu apa lagi. Promosi ni 3 hari je dan berakhir esok (26 July 2012). Untuk yang nak tunang/kawin hujung tahun pun boleh beli voucher dari Pixajoy ni dulu sebab voucher ni valid till 18 Febuari 2013.

Caranya, klik link promosi ini. Pilih photobook idaman hati dan klik bayar. Voucher akan dihantar melalui email dan valid hingga 18 Febuari 2013. Next, download Pixajoy editor software and design your album. (Yes, u have to design it on your own). Do a payment (or enter your voucher code), upload ur designed album and u will receive ur photobook in 6-7 working day!

Sharing is caring. Caring is loving. Happy DIY-ing!

Gambar gedik2 camni kena masuk album...




Thanx for reading







2 comments:

  1. thanks for the info dear,its very useful

    ReplyDelete
  2. Anon: Welcome. Hope tak terlambat untuk beli voucher tu. Tak pun, subscribe di Pixajoy n u akan dapat msg once ada promotion lagi ye...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...