Friday, July 6, 2012

Signage


Saya tahu saya dok Segamat. Kampung. Jauh dari kawan-kawan yang kebanyakan di JB dan Melaka. But Im glad and appreciate if u could spent some of your time to my wed! Bukan sahaja spent masa, tapi tenaga, duit minyak, duit hadiah semua lah. Hehe.

So untuk sesiapa yang tak pernah datang rumah saya, saya cuba sediakan sebanyak signage yang boleh. Tapi di Segamat je lah. Jangan dari JB ko dah stat cari signage pulak. Pastu tak jumpa, terus patah balik. Memang nak kena lah kan.

Inilah signage DIY saya. Size font dah 150 tu, be alert ya. Saya dah di kampung ni. InsyaAllah kita jumpa on SUNDAY ye. 08 Julai 2012 hari AHAD, bukan Sabtu. Dan saya cuba melekat dengan hanfon. Ada apa2, calling2 je...


Letak dedua kat 1 tiang best gak, biar korang pening


Review is coming soon....





Thanx for reading







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...