Friday, June 8, 2012

Oh Tidak Kusangka!



Dari dulu lagi dah kuduga hal ini akan terjadi, pasti terjadi! Tapi selagi mak abah tak suarakannya, aku buat bodoh je abaikan semua nasihat orang. Hinggalah pada suatu hari, apa yang aku takut-takutkan terjadi juga. Mak dan abah kebetulan suarakan perkara yang sama.

Boleh ke aku turut apa saranan mereka padahal banyak persiapan belum di buat? Pernah aku suarakan pada Mr.F tentang perkara ini, dan dia pun memikirkan perkara yang sama, “Boleh ke? Banyak lagi yang perlu perbincangan ni.” Sebab itulah dari sehari ke sehari aku tangguhkannya.

Hinggalah aku membuat keputusan nekad pada hari ini. Kata mak dan abah supaya aku meninggalkan Mr.F akan kuturuti. Tak ada lagi dating, calling, SMS-ing, FB-ing, Whasapp-ing lepas ni. Oh tak sampainya hati! Kamu jaga diri baik-baik ya. 

Dah la. Tak payah nak poyo sangat. Mak abah ko tak bagi jumpa sebab katanya nak jaga seri. Sebab hari ni dah 30 days and counting down. Gedik betul.


Dear Mr.F, kita jumpa 07.07.2012 selepas Asar ya. InsyaAllah.





Thanx for reading







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...