Monday, September 3, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Akhirnya, Syawal datang lagi! Dan dah nak berlalu pergi pun, baru aku nak update. Bukan apa, cuti panjang malas nak update. Bukan korang baca pun. Anyway, sempat lagi kan untuk ucap Selamat hari raya Aidilfitri semua, maaf zahir dan batin.

U know what? Raya pertama is my 15th eh 25th birthday! Clap clap! Got a surpises from him! SurpriSES ok (plural maksudanya banyak surprise. nanti aku cerita).

Oh ya, raya tahun ni, aku tak de baju raya langsung. Raya pertama ni aku plan nak pakai balik baju masa kami berinai, tapi cuaca panas pula nak bersongket ni, so ak pakai baju yang pengapit aku pakai je. Lebih kurang macam songket juga, tapi kain jojet. Siap dengan dokoh yang aku beli di Angsana. Hubby pula kebetulan ada baju sedondon stok 2 tahun lepas, dia padankan dengan samping nikah. Haha.

Ni je gambar terbaik dari kami...

Tahun ni aku tak pergi sembahyang raya macam kebiasaan. Sebab nak menjaga si kecik yang hyperactive ni. Tak reti diam seminit. Then pergi ke kubur arwah nenek dan atok, bermaafan dengan hubby, mak, ayah dan adik2, misi membalas dendam selama sebulan berpuasa (sesi makan) dan melawat sedara-mara terdekat dahulu.

Together without along & his wife. Anak dia je jadi wakil.

Nenek dan cucu 

Satu je yang tertinggal, aku dah tak dapat duit raya! Sobs merajuklah. Then balik Melaka membawa diri sebab tak dapat duit raya. Ok tipu. Balik Melaka sebab hubby nak pergi kubur arwah mak dia pula. Al-Fatihah untuk kesayanganku ini.

Rahmah binti Ibrahim & Abidin bin Jali
Munah binti Dagang & Othman bin Mohamad
Asiah binti Tahir




Thanx for reading







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...