Friday, April 13, 2012

Bawal Printed Anyone?




Ingat tak entri aku beli tudungbaru, square hijab? Tudung baru pun kecoh sampai 2 entries kan. Bukan apa, sebab aku dah lama tak bertudung square ni. Selalu pakai tudung ekspress dan shawl je. Bila sesekali pakai, ramai pulak berkenan dan tanya beli di mana.







Tudung yang aku pakai di dibeli di Hijabiza. Tapi sekarang dah macam trend pulak, ramai betul yang jual tudung yang sama. Cuma aku tak tahulah kualiti di tempat lain macam mana sebab tak pernah beli dari mereka. Ni link FB diorang aku senaraikan (klik di bawah gambar).







Geram betul aku, semua yang cantik2 dah habis. Aku pun nak meniaga online lah macam ni. Orang-orang sekarang ni memang rajin shopping online. Termasuklah yang kat lab aku. Ni buktinya. 


Hah berebutlah korang. Peace!






 Thanx for reading 

1 comment:

  1. boleh beli juge di dyse gallery..;)
    https://www.facebook.com/dysegallery1

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...