Thursday, April 28, 2011

Meeting @Klana Resort, Somban


Hai. Hari ni windows buat hal. Tak boleh nak start. Jenuh lah menunggu dia repair. Mana boleh sabar. Last2 pakai Linux je. 

Lappy aku ni ada Windows dan Linux. Aku guna Linux bile time nak buat protein structure je. So banyak la software merapu pasal protein modeling ada dalam ni. 

Pakai Linux ni best. Cepat je buat kerja, tak de loading terhegeh2. Antivirus pun tak perlu. Cuma kalau tak familiar, memang rasa leceh. 

So hari ni aku update pakai Linux. Dah nak seminggu baru nak update kan. Ni gambar aku first meeting projek Robust Enzyme. Tengok gambar je ye.


View Klana Resort dari tingkat 2
Ada swimming pool besau

Air pool mengalir dari fountain lobby. Eeuuww...

Ada jungle tracking track jugak. Nampak tak?

Act ni bergambau dekat model jungle tracking tapi tak nampak

Boleh snorkeling. Teettt tipu! Ni dalam akuarium la.

Sebelum present

Menu supper je sempat snap. Menu lain? Licin dulu sebelum keluar kamera.

Jenjalan kat PD cari fridge magnet, demand dak2 lab ni.


Layang-layang spiderman

Sebelum balik


Tu je gambarnya. Tak banyak sangat sebab kamera tu bukan aku punya.  Nanti lah aku nak beli camera baru... Hehe.

Kesimpulannya, tak best lah meeting kat Seremban. Tak de tempat nak jenjalan. =(








Notakaki: Tengok jawapan test IQ kat sini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...