Friday, March 18, 2011

Belog Cap Ayam Pengubat Kesedihanku....

Assalamualaikum


Tahu tak aku asik jeles je tengok gambar pertunangan orang lain? Jeles sebab diorang ada hand bouquet! Aku tak de... Padahal dah request kat mak andam dan dia memang dah bawak tapi tertinggal dalam kereta. Aku pun mane lah nak ingat sume benda... Padahal exsited terlebih, tak pikir mende lain dah!

Patutlah masa nak bergambar ngan Mr. Fiancee, aku rasa cam kekok nak posing. Barulah terperasan, hand bouquet tak de! Huarghhh...Tengok gambar ni.




Diri kaku je kan? Pastu terjumpa belog ni dan terfikir nak wat doodle, boleh tambah hand bouquet percuma! Ni lah hasilnya... 






Apa yang boleh buat dengan doodle ni? Header and watermark contohnya. Tapi aku nak simpan dululah. Hehe. Belum rajin nak mendesign blog. Tarikh first stage PhD tak lama lagi Zura oooiii!

Minat? Jom lah order di Dollydle's Cottage. Jom baca entrinya tentang si cantik ni. Siapa si cantik tu agaknya ye? Hehehe.

Owner belog ni ada juga Belog Cap Ayam nya yang comel. Dia jugalah yang buat header blog jejarirucing, gf kesayangan Khairul Fahmi. Nanti nak order jugaklah!

Pe lagi? Jom jom! 






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...