Friday, March 4, 2011

OMG! Gambarku Keluar Majalah U'olls!

 Assalamualaikum


Yup jangan tak percaya muka aku ada tertepek kat majalah ni. Front page lagi tu. Bukan 1 tapi 3 majalah ok! Rezeki nak kawin agaknya... Tapi maaflah tak boleh didapati di pasaran Malaysia. Nah aku tunjuk secara eksklusif tuk korang!









Jeles tak? Jeles tak? Cakap iye cepat! Ok x pe. Aku tahu korang tak mudah tertipu. Biarlah, aku nak berangan sekejap pun tak boleh... =(

Ni lah masalah aku kalau ade streamyx. Ade je benda buat tuk nak buang masa. Almaklum ler, bertunang aritu dah perabis duit, nak amik photographer pun dah tak mampu. So buat sendiri la keje edit2 ni.

Aku tak pandai sangat sebenarnya edit mengedit ni. Lebih kurang cam buta IT la. Korang mesti de website yang lagi canggih tuk wat photo effects ni kan?  Meh bagitau aku apa websitenya? Tuk dua-dua gambar kat atas ni aku guna website sini dan sinun.

Lagi-lagi gambar...




 


Ok cukup. Itu aje. Sok nak gi picnic. Not-so-called farewell party picnic tuk labmate a.k.a housemate yang nak ke Aussie. Tunggu updatenya ye. Babai semua.  













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...