Wednesday, March 30, 2011

Lelucon


Lately ni aku suke sangat share video. Al-maklumlah dah ade streamyx kat rumah. Asal buat keje, asal skodeng blog orang, telinga ni pasang apa2 lagu yang best kat youtube. Sambil2 makan dan minum pun layan jap video2 kat youtube.

Ok berbalik kepada tajuk, lelucon tu maksudnya lawak dalam bahasa Indonesia. Sekarang kat lab aku ni ada student exchange dari Indonesia, so banyaklah vocab yang aku belajar.

Ok berbalik kepada video tadi pulak. Haha pening. Cakap tak de susunan langsung!

Ok2. Act memula ak terjumpa video yang budak ni nyanyi. Suara macam Ziana Zain, meremang bulu roma dengar. Pastu terjumpa lak video ni. Kalau rasa2 tension dan nak gelak2, meh lah layan. Aku tengok 2, 3 kali pun gelak lagi. Ingatkan mak cik tu over, rupanya melatah! Comel je... Suke kat part 3:35 -  3:42. 







Notakaki: Agak2 lama sangat buffering tu, tutup je la. Karang elok2 nak release tension, jadi lagi tension lak. Jangan salahkan aku pulak ye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...