Sunday, March 27, 2011

Congratulations and Celebrations


Specially dedicate this song to labmates dan sesiapa yang berkenaan.




Bila dengar lagu ni teringat kenangan waktu konvokesyen dulu. Berkobar-kobar nyanyi lagu UTM dan lagu ni dalam dewan. Sambil lambai2 mortar board, tangkap2 belon yang jatuh dari atas. Huh memang the best moment ever! 

Bilalah aku nak konvo lagi ye... 3 ke 4 tahun lagi? InsyaAllah.

Semalam 3 labmates aku dah menghabiskan master diorang. A big congratulations untuk Kak Iza, Kak Faz dan Usop.




Another congratulation untuk Kak Faz yang dah ada baby girl yang comel. Konvo dengan anak + husband. Sweet kan? Nak jugak lah! Hihi. ;-)




Congratulation jugak untuk kawan ku yang dah bertunang pada hari yang sama. Identiti dirahsiakan atas permintaannya. So tak yah lah korang nak main teka-teka. Tak de hadiah disediakan.







Hantaran warna royal blue. Santik kan? Hanya 2 gambar ni je yang boleh boh kat sini. Nak tengok gambar pengantin jugak? Ok la ok la. Nah.


-
-
-
-
-
-







Hahaha. Kejam kan? Sume muka orang aku sensored kan. Whos next??? Ok kali ni boleh main teka-teka. Tapi masih tak de hadiah disediakan.


Akhir sekali, congrats untuk diri sendiri yang dah spent >RM200 di pesta konvo. No regrets at all! Worth la. 


Baju yang aku pakai tu 3pasang Rm100! Tudung tu paling murah aku pernah jumpa. Rm18 je! Tempat lain kemain tekan harga sampai Rm30, at least. Huh mana lah aku tak gila. Tiap2 hari pergi! Tapi blouse kat sana mahal2. So aku tak layan! 


Ok lah semua. Nak siapkan proposal. Kalau tak macam mana nak konvo 3, 4 tahun lagi dengan husband dan anak. Kan? Kan? Ok, babai. Jumpa lagi.




Notakaki: Ok kan gambar camtu? Aku dah censored kan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...