Monday, May 14, 2012

Teaser: Pemilihan Kad 1

Tik tok tik tok...

Its already mid of May! Hari ini nak cerita tentang kad kahwin. Dah lama nak cerita sebenarnya, tapi kad pun tak nampak bayang lagi, malaslah nak verangan kan... Anyway sekarang kad dah selamat sampai di rumah, kita update sikit-sikit ya.

28 kg parcel. Another 32 kg is on da way

Memula saya nak buat kad yang bajet je. Buat apa buat mahal-mahal nanti orang buang juga. Tapi November lepas saya dapat kad jemputan dari sorang kawan ni, kad dia sangat cantik, dan murah! Murah itu yang kita nak dengar ye kawan-kawan. Tapi mana nak dapat kad yang cantik lagi murah?

Kad jemputan dari ex-skulmate

Jawapannya di Indonesia lah... So saya pun memulakan calculation. Flight ticket, hotel, apply cuti, bla bla bla yada yada. Tak jadi lah. Mahal sangat and not worth kalau setakat nak cari kad sahaja. Baru nak sedih-sedih, but suddenly teringat kawan di Surabaya.

She’s willing to help and it took her a month untuk dia cari kantor kartu (kedai kad) dan email saya contoh-contoh kad yang ada. 


RM 0.97, tak minat sebab berenda

RM 0.82, besar sangat susah nak pos. Plus tak de riben

RM 0.77, banyak sangat corak pulak...

RM 1.03, tak minat banyak tali, macam corset pun ada

Banyak songeh betullah! At last saya bagi contoh kad yang saya minat. Dia cakap boleh buat, deal harga then terus siapkan. Wah, kesian kami. Sebulan menunggu sample kad, tapi akhirnya tunjuk contoh lain.


Kad yang mana? To be continue...






 Thanx for reading 







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...